Review Hotel Goodhope Shah Alam Tempah Dari Traveloka



Trip ke Shah Alam sekali lagi. Landamark kali ini adalah Pusat Perniagaan Worldwide, Shah Alam. Kali ini aku menginap di Hotel Goodhope. Tempahan pula menggunakan Traveloka kerana Agoda ada masalah pembayaran hari itu.





Ini sedikit review saya.

Apa Yang Best?
Parking luas
Walaupun aku pergi naik Grab je tapi nampaklah parkingnya banyak walaupun kena pusing-pusing sebab tak jumpa pintu masuk mana satu hahaa

Ada lif 
Walaupun bilik aku tak tinggi pun tetaplah kita menggunakan lif sebab itu fasiliti.

Ada tingkap 
Jarang bilik single dan murah ada tingkap.

Murah
Sebab utama aku kesini. Murah tapi semua fasiliti cukup so its a win!



Apa Yang Kurang Best?

1-Takde orang sangat aka sunyi
2- Kedai yang ada tak walking distance sangat. Ada kenderaan boleh keluar cari makan. Yang lain kita pakai Foodpanda sajalah

Di mana nak buat tempahan?

Tempah di Traveloka
Tempah di Agoda

No comments:

Post a Comment