Souvenir Untuk Diri Sendiri Part 1

02 - Souvenir Untuk Diri Sendiri Part 1 #tipskakiberjalan
+ Setiap kali keluar berjalan, mestilah kita beli sedikit cenderamata buat kenangan. Beli untuk orang lain ok, tapi untuk diri sendiri jangan dilupa.
+ Lain orang, lain souvenir yang dibeli. Ada beli fridge magnet (buat penuh esbox aku je), ada beli tshirt(banyak dah tshirt), ada beli tumbler Starbucks (mahal la), ada beli barang Hard Rock Cafe (tak minat) dan banyak lagi lah.
+ Untuk aku pulak, biasanya akan collect 2 benda je. Kali ini aku tunjukkan cenderamata yang aku beli iaitu keychain yangkecik,comel,murah,weird satu.
+ Bawa balik nanti aku akan gantung dalam kereta ðŸš™
Terpandang masa drive ha, baru semangat nak pergi kerja kumpul duit untuk jalan lagi eh.
+ Sometimes bukan keychain pun, tapi aku gantungkan jugak.
+ Best buat macam ni sebab
- jimat duit 8|
- tak stress cari souvenir (stress tau time nak beli)
- jimat ruang dalam backpack
- unik (aku sorang je ada ni, orang lain tak dapat😤)
+ Cukuplah souvenir kecil ni buat kenangan.
Next time aku tunjuk souvenir kedua aku.
👉SOALAN: Korang selalu beli souvenir apa untuk diri sendiri?
Cekidaut blog aku kat sini http://bilakakiberjalan.blogspot.my/
Gambar:
Keychain muka sengih (Klonghae Floating Market, Thailand), keychain baju Vietnam (HCM, Vietnam), keychain biru 5 sen & keychain kayu 5 sen (Chiang Rai, Thailand), bookmark Korea (Dotta Complex, Korea), coin Disneyland (Hong Kong), monster comel (Hatyai, Thailand). Monster hijo badan kecik tu tak beli masa backpack, itu special punya..muahaha

No comments:

Post a Comment