PKP Bertukar Fasa Jom Kita Travel! CLAIM DISKAUN VOUCHER COUPON DISINI (limited time)

Travel bubble dah onz. Korang dah onz belum?
Travel bubble dah onz. Korang dah onz belum?

Aku rakyat negeri Johor ni baru saja naik kelas ke Fasa 2. Belum boleh nak kakiberjalan sangatlah. Tapi aku dah berjalan cari pakej pelancongan yang ada buat pengubat duka. Aku akan kongsikan diskaun,voucher, code dan pakej yang menarik yang aku jumpa alang-alang sudah dibenarkan travel dengan program travel bubble Malaysia.

Pergi ke Langkawi dengan Malaysia Airlines

Malaysia Holidays

Langkawi Packages dengan MH Holiday (anak syarikat Malaysia Airlines) 

Dapatkan 50% Bonus Enrich Miles 

Jangan lupa beli travel insurance dengan MHinsure 

MH Explorer (untuk student) 


Firefly

RM50 off

But what if korang tak minat MAS? Nak naik pesawat kecik sikit kee...ha bolehlah naik Firefly pulak

RM50 off Next Flight untuk orang yang dah full vaksin


Naik Bas

first timer user ada cashback RM5

Dari rumah nak ke lapangan terbang nak naik apa pulak? Malas bawak kereta nanti kena tinggal kat parking, kena bayar lagi ye dok? Seperti biasa, kita naik je bas sampai airport. Gunalah Busonline 

Nah code untuk yang kali pertama guna busonline. Masukkan code BOTNEW untuk dapat cashback RM5.

Yang naik Mara Liner nah 10% of lagi guna code MERDEKAMLSB10

Ha, cam biasa naik bas pun beli insuran jugak tau


Tiket Aktiviti

Favourite website 

Banyak e-ticket disini

Selain Klook  kita juga boleh guna website Wonderfly  untuk beli tiket murah automatik off RM20 untuk semua aktiviti. Aku memang suka guna Klook ni boleh tengok aku tulis review & cara daftar Klook.

Sekian diskaun dan promo yang aku dah jumpa. Korang yang dah boleh nak pi travel tu bolehlah guna ya. Cepat-cepat claim sebab ada limited time tu. Sapa cepat sambar, dia lah dapat.

Sekian, jaga diri dan selamat bercuti!

No comments:

Post a Comment